-پشتیبانی از HTML5
-ساخت Sprite sheet
- پشتیبانی از تعداد زیادی پلفورم مختلف و دستگاه
-ساخت نرم افزار توسط Adobe AIR:ساخت و تهیه نرم افزارها به همراه Runtime  نرم افزار Adobe AIR ، تست نرم افزار و ایجاد امکان اجرای محتوا بدون نیاز به دانلودهای اضافی برای کاربر
-شبیه سازی Adobe AIR mobile: شبیه سازی فعل و انفعالات نرم افزار موبایل عادی مانند جهت دهی صفحه، اشاره انگشت و شتاب سنج
-هدف گیری Stage 3D: کارآیی رندرینگ بالا بوسیله استفاده از حالت مستقیم برای نفوذ به چهارچوب کاری Starling برای محتوای 2 بعدی
- و ...

قابلیت های جدید:
- امکان ایجاد Sprite Sheet به صورت حرفه ای در داخل برنامه ادوبی فلش CS6، به راحتی می توانید انیمیشنساخته شده را به Sprite Sheet تبدیل کنید ، این امکان به طراحان بازی که به دنبال کارایی و سرعت بالاتری در بازی ها فلش و یا بازی های جاوا اسکریپت هستند، کمک زیادی می کند.
- افزایش کارایی رندر کردن توسط شتاب سخت افزاری و پشتیبانی از فریم ورک Starling برای گرافیک دوبعدی و پردازش گرافیکی سریع و کارا ، توسط به کار گرفتن کارت گرافیک برای تحلیل گرافیکی به جای CPU.
- شبیه ساز برنامه های AIR موبایل ها، شما می توانید مواردی مثل حرکت ، چرخش ، شتاب و ... را بدون داشتن دستگاه به صورت شبیه سازی شده تست کنید ، البته این امکان با صورت ابتدایی تر قبلا برای دیگر تلفن ها در فلش وجود داشت که هم اکنون برای برنامه های Air نیز فعال شده است.
- فعال سازی تست runtime برنامه های air بر روی دستگاه ها با ایجاد پیش پکیج برنامه ، به صورتی که می توانید به راحتی برنامه را روی دستگاه مورد نظر تست کیند و خروجی را مستقیم در آن مشاهده کنید.
- پشتیبانی از پلتفرم ها و دستگاه های wide (عریض)، و مسیر دهی دستگاه ها به صورت runtime به آخرین ورژن ادوبی فلش پلیر (Adobe Flash Player) و AIR.
- پشتیبانی از خروجی HTML5 بصورت داخلی توسط Toolkit for CreateJS ، شما می توانید از این پست پروژه های فلش خود را توسط نسخه جدید HTML خروجی بگیرید و انتخاب مشاهده را به کاربر خود بدهید.